You are here

Services

 

Digitale dienstverlening

ORIS zet in op digitale diensten die het vastgoeddossier en de informatie- en werkprocessen van de vastgoedprofessional automatiseren. Dit kan zowel via een indirect model zijn, waarbij de diensten geïntegreerd worden bij partners, zoals sectorportalen en de softwarehuizen van de vastgoedprofessional, als via een direct model, waarbij de digitale diensten geïntegreerd worden als een aparte tool.

ORIS ontwikkelt hiervoor verschillende (web)applicaties en webservices die het mogelijk maken om deze digitale diensten te integreren in de werkomgeving van de vastgoedprofessional. Op die manier wordt niet alleen de brug gebouwd tussen de vastgoedsector en diverse overheidsdiensten, maar ook tussen de vastgoedsector en vele commerciële partners waarmee de vastgoedprofessional in contact komt.

 

Kruispuntsystemen

Alle digitale diensten worden ingeplugd op geïntegreerde kruispuntsystemen, waarbij:

  • Overkoepelende databases zorgen voor maximaal hergebruik van gegevens
  • Een éénmalige (eID) authenticatie toegang verleent tot de volledige Tool store
  • De digitale diensten kunnen geïntegreerd worden in verschillende channels of portalen
  • Alle digitale diensten worden aangeboden via een betaling per dienstenbundel, die vergoed wordt via de prepaid digitale portefeuille "ORIS Wallet"
 

Support, onderhoud en helpdesk

ORIS ondersteunt de eindgebruikers en partners van de digitale diensverlening.  Dit gebeurt onder de vorm van Service Level Agreements die de volgende diensten kunnen omvatten:

  • helpdesk
  • technische support
  • opleidingen
  • onderhoud van de software
  • beheer van de infrastructuur
 

Centraal aanmeldsysteem

Als digitale dienstverlener heeft ORIS, in samenwerking met overheden en partners, vastgoedtoepassingen ontwikkeld zoals RealSmart, KadasterFinder, MyRent Pro, AntiWitwas, CIBweb, COVAST, bizMart, en SmartBid. Aan deze tools is een centraal aanmeldsysteem gekoppeld dat het mogelijk maakt al deze toepassingen te gebruiken met één enkele account, genaamd Immo-Connect.

Niet enkel geeft Immo-Connect een verhoogd gebruiksgemak met één enkele account, er is eveneens een duidelijk proces voor het aanmaken van een nieuwe account, een overzichtelijk systeem voor het beheer van uw account, organisatie en medewerkers, alsook een 'Wallet' om makkelijk betalingen uit te kunnen voeren binnen onze toepassingen.